Grootkeuken Gilde

Voor de troepen uitlopen

Daar waar de professionals in de grootkeukens van horeca, bedrijven, zorg en scholen hun culinaire vakmanschap tonen, zorgt Grootkeuken Gilde voor het vakmanschap om de meest ideale werksituatie in een professionele keuken tot stand te brengen. Van luchtbehandeling, kookprocessen, distributie en maatwerk edelstaal, Grootkeuken Gilde biedt een doordachte oplossing op maat. 

Loop voorop, kijk anders, ontwikkel en innoveer!
 

Loop voorop, kijk anders, ontwikkel en innoveer!

Strategy | Marketing | Design | Video | Photography | Animation | Social media

Jezelf onderscheiden van je concurrenten, hoe doe je dat nou precies? Door te laten zien dat het ook anders kan! Door voorop te lopen, anders te kijken en door te geloven in de kracht van ontwikkeling en innovatie. Voor Grootkeuken Gilde gingen we daarom aan de slag met een re-branding van het merk. Stoer, passie, kwaliteit en vernieuwing zijn de kernwoorden die centraal stonden in dit proces.

Update identity

Update identity

We hebben Grootkeuken Gilde een herkenbare visuele identiteit gegeven. De website is herzien, er zijn verschillende huisstijlelementen ontworpen die aansluiten bij de identiteit (zoals rook en vuur elementen) en er zijn diverse middelen aangepast. Daarnaast zijn er prachtige nieuwe foto’s geschoten die gebruikt worden in alle online en offline uitingen.  

 

Meer beleving door animatie

Om het verhaal van Grootkeuken Gilde meer beleving te geven maken we gebruik van animatie. De full-width headers van de website zijn geanimeerd en het logo komt tot leven in de door ons opgenomen en gemaakte bedrijfsvideo. We zetten animatie in om de aandacht van bezoekers een aantal seconden naar het logo en/of boodschap te trekken. Om uniformiteit te creëren hebben we hier ook de herkenbare huisstijlkleuren en -elementen in verwerkt. 

1920x0/03_banner_gkg_1920x900_1.jpg
Een stoer en sexy resultaat
 

Een stoer en sexy resultaat

Grootkeuken Gilde is dé specialist in professionele keukeninrichting. Een stoer en sexy ogend resultaat is wat zij leveren. Daarom hebben we een website ontwikkeld die hier perfect op aansluit. Er is gekozen voor een krachtige kleurencombinatie van zwart (symbool voor klasse, kracht, professionaliteit), wit (symbool voor puurheid, veiligheid, rust) en oranje (symbool voor enthousiasme, vernieuwing en vooruitstrevendheid). 

 

Bedrijfsvideo

Een bedrijfsvideo is dé manier om de aandacht te trekken van (nieuwe) klanten en om een indruk te geven van je bedrijf. Een professionele bedrijfsvideo voor Grootkeuken Gilde mocht daarom niet ontbreken. Mede-eigenaar Edwin Smeets is in deze video aan het woord, hij laat alle facetten van zijn bedrijf zien en brengt het verhaal van Grootkeuken Gilde verder tot leven.  

Social media
 

Social media

Om een groter bereik en naamsbekendheid te genereren was Grootkeuken Gilde al actief op Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook deze kanalen hebben een re-branding gehad, zodat ze uitstekend aansluiten bij de vernieuwde huisstijl en overal dezelfde stijl terugkomt. Voor de social media kanalen verzorgen we tevens het beeld en de online campagnes.

Offline uitingen

Offline uitingen

Naast de online uitingen heeft ifthen ook diverse middelen bedacht en ontworpen voor offline gebruik. Hier komt de speelse vuur en rook elementen en huisstijlkleuren in terug. We hebben onder andere de algemene brochure geactualiseerd, productbrochures verzorgd en verschillende documenten vormgegeven.

 

Website conversies en Google Ads campagnes

Sinds de lancering van de nieuwe website zijn er diverse metingen uitgevoerd. Het volgen en meten van het online verkeer geeft een uitstekend beeld van wat (potentiële) klanten interessant vinden, hoe vaak een brochure al is gedownload of welke zoekwoorden ze gebruiken. Met deze data verbeteren we de website zodat het optimale bereikt kan worden. 

Interesse?

Mark vertelt je er graag nog veel meer over! Neem contact op via bonjour@sabreurs.nl of 088 0238701.